Реклама реєстрації на ВДМ

Зареєструватися на Всесвітній День Молоді – це знак солідарності
Розпочалася рекламна кампанія на реєстрацію на Всесвітній День Молоді в Мадриді

Мадрид, 6 липня 2010
– Зареєструватись на Всесвітній День Молоді (ВДМ) в Мадриді – це означає допомогти молоді з меншими фінансовими можливостями взяти участь у цьому заході. Це рекламна кампанії, яка починається сьогодні, в якій взяли участь близько 300 молодих людей з різних країн. Реклама є багатомовною (іспанська та англійська) і поширюється в мережі Інтернет (соціальні мережі), друк, радіо і телебачення.
Реклама пояснює, що частина з суми, сплаченої за реєстрацію, буде передана в фонд солідарності, який підтримує участь молодих людей з країн в розвитку. Зокрема, внесок молоді Іспанії є допомогою молоді Латинської Америки.
Близько 300 добровольців, які взяли участь в рекламній акції, були запрошені через Facebook, Twitter і Tuenti.



Рекламу знімали на стадіоні в Сантьяго Бернабеу. Еміліо Бутрагеньо, директор з міжнародних зв'язків "Реал", висловив задоволення у зв'язку з вибраної позиції: "Ми пишаємося співробітництвом з цією великою подією зустрічі молоді зі всього світу; надіємось і хочемо, щоб вона мала успіх."
Габріель Гонсалес-Андрія, директор з маркетингу ВДМ, сказав: "Ця релама є міжнародного масштабу і буде здійснюватися в основному за допомогою цифрових засобів масової інформації, оскільки молодь знаходиться власне там". ВДМ в Мадриді налічує вже понад 110 тис. уболівальників в соціальних мережах.
Реклама транслюватиметься протягом усього літа безкоштовно завдяки окремим групам зв'язку всередині і за межами Іспанії.
Реклама передаватиметься через банери для сайтів, по радіо, на рекламних щитах і оголошення у газетах.


Завантаження матеріалу реклами