Я волонтер, а ти?

Гасло першої зустрічі волонтерів ВДМ 2011

Мадрид, 18 травня 2010. Сім молодих людей з семи країн з єдиною метою: набрати 20 тисяч добровольців для найбільшого міжнародного заходу, який відбудеться в Мадриді в 2011 році. Вони є протагонистами першої в цьому році зустрічі кампанії волонтерів на Всесвітній День Молоді. Зустріч відбулася сьогодні в Мадриді в центрі CaixaForum.
Протагоністи зустрічі походять з Німеччини, США, Сальвадору, Демократичної Республіки Конго, Тайвану, Франції та Іспанії. За допомогою і з безкорисливою підтримкою деяких фахівців у світі реклами вони розробили план дій волонтерів на ВДМ.
Як сказав Педро Бесар, директор Волонтерів ВДМ, «мета цієї першої зустрічі полягає у заохоченні молодих людей усього світу, щоб зареєструватися волонтерами, тому що вони є основою ВДМ, в якому візьме участь майже 2 млн. молодих людей. Передбачається, що принаймній один на 100 учасників ВДМ зареєструється в якості волонтера.
Волонтери будуть виконувати кілька функцій: надання допомоги учасникам і зустрічати їх на залізничних та автобусних станціях і аеропортах; надавання учасникам всілякої інформації; робота з пресою або переклад та пояснення текстів. Крім того, візьмуть участь у матеріально-технічній стороні ВДМ, обслуговуванні порядку під час заходів, в супроводі представників влади та координуванні груп.
Бесар пояснив, що волонтери пройдуть певну формацію, щоби добре виконувати свої обов'язки: "підготовка кадрів для організації і управління масами, надання першої допомоги і вміння спілкуватися". Крім того, волонтери візьмуть участь у курсі з культурної спадщини регіону, для того, щоби допомогти учасникам ВДМ гарно і плідно провести свої дні в Мадриді.
Габріель Гонсалес-Андріо, директор з маркетингу ВДМ, сказав, що волонтерська кампанія буде міжнародною і багатомовною, в основному проводитеметься за допомогою цифрових засобів масової інформації. Підприємства та громадські групи, які співпрацюють з ВДМ, надаватимуть послуги реклами через різні засоби: радіо, газети, журнали, телебачення та рекламні щити.
Хорхе Мартінес, генеральний директор «Центрального виробнитства Spot» сказав, що "нам сподобався творчий підхід Департаменту маркетинга ВДМ, який залучив до праці реальних людей, а не акторів. Мартінес задоволений результатами: "Для нас це велика честь взяти участь у розробці та виробництві цієї кампанії на користь події такого масштабу".

Всі бажаючі бути волонтерами ВДМ можуть зареєструватися на офіційному сайті madrid11.com.